Ansambel Saša Avsenika

Canada Tour 2014

Canada Tour - 15. dan: Goodbye Canada, dobrodošla Slovenija

#CanadaTour2014 se počasi izteka. Danes zapuščamo prelepi Montreal in letimo proti Műnchnu, nato pa sledi še vožnja do Slovenije. Bogatejši smo za prvi obisk Kanade, predvsem pa nova poznastva. Spletla so se prijateljstva z ljudmi, ki jim je tujina postala drugi dom. Enaki v svojih koreninah, a različni v življenjskih zgodbah. Odšli so iz političnih, ekonomskih ali osebnih razlogov. Večina jih je tu ostala, nekateri so odšli nazaj domov, spet drugi bi radi. Taka srečanja imajo vedno močan čustveni pečat. Marsikatera solza se je utrnila pri domovinskih skladbah. Lepo je videti mlade, drugi in tretji rod, ki ohranjajo slovenske običaje, petje in ples. In poslušati izseljence, ko ti pripovedujejo kako radi se pogosto vračajo v domovino. Ki je le ena. Kot mati. Upamo, da se srečamo še kdaj!

Hvala vsem, vsakemu posebaj, ki ste nam polepšali to bivanje v Kanadi! In hvala Vam dragi naši prijatelji, da ste nas sledili preko spletne strani.

Nazdravljamo na srečno potovanje v domovino!

CA / QC / MONTREAL, 25.2.2014

Canada Tour - 14. dan: Raziskovanje Montreala

Predzadnji dan je minil v pohajkovanju po prelepem Montrealu, zapovnili si ga pa bomo tudi po okusni večerji pri Roganovih. Kar takoj bi se Vam radi zahvalili za vse kar ste postorili za nas. Vam in Vašim prijateljem.

Ta dan je bilo nekoliko bolj mrzlo, zato smo iz razgledne ploščadi nad Montrealom kar hitro pobegnili v varno zavetje nakupovalnega centra. pri Roganovih pa smo se smejali še dolgo v noč!

Jutri letimo domov. Domovina je ena le.

CA / QC / MONTREAL, 24.2.2014

Canada Tour - 13. dan: MONTREAL SHOW

Naš zadnji nastop v Kanadi se je odvil na zadnjo februarsko nedeljo v popoldanskih urah v slovenskem domu v Montrealu. Resničo super publika je bila v dvorani! prav oni so razvneli, ko smo po kratki, neprespani noči prileteli do Montreala. Utrinke tega dne si lahko ogledate v spodnjem videu, nam pa sta preostala še zadnja dva dneva v severni Ameriki.

CA / QC / MONTREAL, 23.2.2014

Canada Tour - 12. dan: TORONTO SHOW

V soboto zvečer se je odvil glavni dogodek naše Torneje po Kanadi. Vseslovenski kulturni odbor, na čelom z predsednikom g. Marjanom Kolaričem in scenaristko g. Marijo Ahačič Pollak je pripravil v Mississuagi koncert posvečen slovenskemu kulturnemu prazniku. Nastopili smo v prelepi dvorani v Living Art Centru, poleg nas pa so nastopili še Ansambel Kanadski mladi, Marija Ahačič Pollak, folklorni skupini Mladi glas in pa Nagelj. Slavnostni govornik je bil g. Marjan Kolarič.

V našem programu so se ta večer znašle nepozabne polke in valčki bratov Avsenik. Tam kjer murke cveto je z nami zapela prva pevka sestava bratov Avsenik g. Marija. Z njo smo izvedli tudi venček slovenskih ljudskih, pri katerem je zapela vsa dvorana. Folklorni skupini sta se nam z izvirnim modernim plesom z ljudskimi elementi pridružili pri skladbi Proti jutru. Manjkala pa ni niti skladba z našega prihajajočega CD ja Mladi smo.

Hvala za nepozaben večer!

CA / ON / TORONTO, 22.2.2014

Canada Tour - 11. dan: Kitchener Show

Naš petkov nastop je organiziral Vseslovenski kulturni odbor. Ples v hrvaškem domu v Kitchenerju je bil odlično obiskan. Hvala vsem obiskovalcem plesa za vso dobro voljo, za pomoč pri petju in vriskanju. Imeli smo se super!

Večer si bomo zlasti zapovnili po tem, da smo v dar dobili plakat, ki je oglaševal nastop Avsenikov leta 1970 v Chichagu. Po tem nastopu je g. Mik Soss, basist Avsneikov prodal svoj prvi bariton, ker je v Clevelandu kupil novega Kinga. Ta bariton pa so nam včeraj prinesli na nastop in Aleš je na njega odpihal kar nekaj Avsenikovih melodij. Hvala Magdaleni za tako pozornost!

CA / ON / KITCHENER, 21.2.2014

Canada Tour - 10. dan: Ogled Toronta

Četrtek je minil v znamenju ogledovanja Toronta. Vsekakor je bil zanimiv ogled gasilske postaje, kjer imajo popolnoma drugačne avtomobile kot jih poznamo mi. Imeli smo srečo, da smo bili tam ravno v času intervencije, tako da smo videli tudi izvov iz postaje.

Zvečer smo imeli sprejem v restavraciji na stoplu v Torontu. 351 metrov nad mestom nas je sprejel glavni organizator turneje g. Marjan Kolarič in nam v imenu Vseslovenskega kulturnega odbora izrekel prisrčno dobrodošlico.

Objavljamo Vam nov promo film, ki prikazuje predvsem Slovence v Kanadi. Posnetki so nastali v Vancouvru, Calgaryju, Winnipegu in na letu v Toronto. Prijeten ogled!

CA / ON / TORONTO, 20.2.2014

Canada Tour - 9. dan: Neuspela pot v Cleveland

Po tem ko nam v sredo, zaradi težav na meji, ni uspelo vstopiti v ZDA in s tem opraviti koncerta v Clevelandu, smo se odpravili na izlet k Niagarskim slapovom. Od tam Vam pošiljamo tudi skupinsko sliko. Ta dan se nam je pridružila tudi g. Marija Ahačič Pollak, glavna scenaristka večera v Torontu.

Ljudje nas sprašujejo, zakaj nam ni uspelo vstopiti v ZDA. Če poenostavimo zadevo je natal problem, ker je organizator koncerta v ZDA profitno društvo.

No tukaj Vam pa malo za šalo malo za res objavljamo glavni razlog zakaj nas niso spustili v ZDA. Zaradi našega skrivnega orožja iz Slovenije - Dejana. Uživajte v ogledu!

CA / ON / TORONTO, 19.2.2014

Canada Tour - 8. dan: Kdo je 9 član ekipe?

Zdravo!

To je Miha. Miha Tavčar in je 9 član ekipe, ki potuje po Kanadi. Miha je zagrizen fan Avsenikove glasbe, Slovenije, gora in pa tudi Amerike ter Kanade. Ker je po teh krajih že nekajkrat potoval, in mu rokovanje s fotoaparatom sploh ni tuje, je postal 9 član naše ekipe za teh 14 dni. Pripraven dečko. Sicer pripadnik poklicnih slovenskih tabornikov, tko da nam tudi kaj skuha in pospravi. Miha, hvala da potuješ z nami!

Današnji dan je minil bolj v poležavanju, nabiranju moči in vožnji v Toronto! Toronto in Amerika, se vidimo jutri! Wawa wiwa :)

CA / MB / WINNIPEG, 18.2.2014

Canada Tour - 7. dan: Raziskovanje Winnipega

Kot smo že včeraj omenili, so na našem koncertu v Winnipegu nastopili tudi člani FS Triglav, ki delujejo v okviru društva Slovencev v Winnipegu. Čeprav malo govorijo slovensko, še vseeno gojijo slovensko ljudsko pesem in plese! Vsa čast vam mladina!

Ta ladja je kot prva zaplula v Hudsonov zaliv na severu Kanade.

Danes so bili oni naši vodiči po mestu. Dan se je pričel z obiskom Muzeja Monitobe v Winnipegu, kjer smo videli prvo ladjo ki je zaplula v Hudsonov zaliv, naučili smo se nekaj o zvezdah in Indijancih po Ameriki. sledil je obvezen obisk Englisch puba in pa pazi! Drsanje na reki Red River ob 10:00 zvečer. Kot da bi rekel da si drsal po Savi. Nekateri smo na drsalkah stali prvič, nekateri po 15 letih, večjih modric na riti vseeno ni bilo!

Kandidati za slovensko hokejsko reprezentanco čez 4 leta :)

Thanks guys for your time an very interesting city tour! We are looking forword to see you as soon as possible!

CA / MB / WINNIPEG, 17.2.2014

Canada Tour - 6. dan: WINNIPEG SHOW

Tretji nastop v Kanadi. Za slovensko skupnost v Winnipegu, ki je res da nekoliko manjša, je pa sestavljena povečini iz druge in tretje generacije Slovencev živečih v Kanadi. Posledično je nekoliko mlajša.

Zelo so nas presenetili s spletom slovenskih tradicionalnih plesov, ki so nam jih zaplesali v tradicionalnih slovenskih nošah. Vse pohvale fantom in dekletom!

Več o tem kaj smo počeli v Winnipegu in kako smo se zabavali z mladino jutri, danes pa objavljamo drugi film o našem popotovanju po Kanadi. Uživajte v njegovem ogledu.

In še to. Ponosno smo, da smo Slovenci! Vse pohvale slovenskim športnikom za dsežene rezultate na Olimpijadi!

CA / MB / WINNIPEG, 16.2.2014

Canada Tour - 5. dan: CALGARY SHOW

Po nastopu v Vancouvru nas je čakal zelo kratka noč, odhod na letališče in polet do Edmontona. Tam obisk slovenskega doma in avtobusni prevoz do Calgary ja. Zvečer nastop, takoj zatem pot nazaj do Edmontona, kjer smo nekaj ur čakali na let do Winnipega.

Skupinska slika iz čisto novega centra Slovencev v Edmontonu.

Omeniti velja pokrajino med Edmontonom in Calgaryjem. Bolj kot ne sama ravnina. Tu in tam kakšno drevo. Mogoče kar malo neprijetno za nas, ki smo navajeni prelipih slovenskih Alp. Skratka, če smo prve dni malo uživali, je potrebno sedaj delati. Hvala organizatorjem večera v Calgary ju. Super je bilo!

Želimo Vam vse lepo!

Vedno radi pokažemo da ne igramo na playback! Thanks Calgary for such a great evening!

CA / AB / CALGARY, 15.2.2014

Canada Tour - 4. dan: VANCOUVER SHOW

Pa je za nami. Prvi koncert pri rojakih v Kanadi. Po pravici povedano še strnjujemo občutke. Mogoče ni tako močna reakcija na glasbo kot pri prebivalcih centralne Evrope, a ko vidiš kako pozorno poslušajo in iz kje vse se pripeljejo na koncert, ugotoviš, da jim ta glasba še vedno veliko pomeni. Mnogi pravijo da sledijo slovensko narodnozabavni glasbi preko družabnih omrežij.

Slovensko društvo v Vancouvru je eno izmed manjših v Kanadi, temu primerna je tudi dvorana. Ampak za uvod popolnoma zadovoljiva. Člani društva pa so nepozabni. Hvala za nova poznastva, prejete spominke in vse pozitivne misli. Nam bo teh nekaj dni ostalo v prelepem spominu.

Jutri zgodaj zjutraj letimo dalje. Proti Edmontonu in nato z avtomobilom do Calgoryja. Goodbye Vancouver, thanks for everything and welcome Calgary!

Pa srečno!

CA / BC / Vancouver, 14.2.2014

Canada Tour - 3. dan: VANCOUVER

Zdravo!

Še vedno smo v Vancouvru. Dan je minil v pripravah na nastop, ogledu dvorane, nakupovanju v glasbeni trgovini, izposojevanju ozvočenja. Drugi del ekipe pa se je mudil v akvariju. Zvečer smo se dobili v Londonskem pabu, na pintchu pravega piva.

In kaj o našem bivanju pravi naš Dejan? "Najprej lep pozdrav vsem skupaj. Kot že veste smo z 11.2 zaceli naso prvo turnejo po Kanadi in Ameriki. Prvo bivanje in spoznavanje družin, ter izseljencev, "rojakov"smo doziveli v Vancouverju, kjer nas danes zvečer caka tudi prvi nastop. Bivamo loceno, v dveh skupinah pri dveh druzinah. V prostem casu spoznavamo njihovo kulturo, znamenitosti, naravo, jedi, ter obicaje. Vse skupaj je zelo zanimivo, veselimo pa se ze skupnih večerov na koncertih, ki nas čakajo vnaprej."

Pozdrav do jutri!

CA / BC / Vancouver, 13.2.2014

Canada Tour - 2.dan: OGLED VANCOUVRA

Naš drugi dan je minil v znamenju ogleda Vancouvra. Mesto leži ob pacifiški obali, poznano je po Olimpijskih igrah leta 2010, staroselcih in njihovih totemih, velikem pristanišču, smučiščih nad mestom. Lokalna specialiteta je definitivno atlanstki losos. Okusna stvar!

Ekipa pred totemi staroselcev v Vancouvru - Stenley Park.

Naši gostitelji so izredno prijazni. Hvala Danieli in vsem ostalim za oglede, postrežene kulinarične specialitete in prevoze. Uživamo, navijamo za naše športnike in nakopujemo v trgovinah ki jih v Sloveniji ne poznamo. Lepo nam je!

Pozdrav iz Vancouvra!

Olimpijski krogi na Cypres Mountainu. Edein izmed prizorišč olimpijskih iger leta 2010.

CA / BC / Vancouver, 12.2.2014

Canada Tour - 1.dan: POT

Hello!

Pa smo v Vancouvru! Po tem, ko smo se 10. fabruarja v večernih urah odpravili preko Karavanškega tunela na sever proti Münchnu, sta nas 11. februarja preko dneva čakala prva dva leta. Najprej relacija München - Frankfurt. Nato še Frankfurt - Vancouver. 10 urni let. Za mnoge nova izkušnja. Mimogrede, ploskamo Maji, Mitju in Janu, ki so leteli prvič! V ekipi nas je 9. Ansambel, naš prijatelj, pomožni fotograf in snemalec Miha Tavčar ter legendarni Zloba - Robert Zlobko!

Ekipa pred vzletom v Frankfurtu. V ozadju jeklena prica, ki nas je ponsela preko Atlantika.

Po dolgem presedanju, gledanju filmov, poslušanju glasbe smo pristali. Na drugi celini, daleč stran od Evrope. Med rojaki v Kanadi. Prisrčen sprejem na letališči slovenskega društva iz Vancouvra in nastanitev pri družinah.

Seboj imamo zelo pridnega snemalca. Našega šefa Sašota! Oglejte si prvi kratek film iz serije našega popotovanja in sicer prikazuje pot.  Prijeten ogled!

Se slišimo jutri!

ASA team

Munchen, Frankfurt, Vancouver, 11.2.2014

Pakiramo! :)

Pozdravljeni!

Smo 10. februarja in padli smo v potovalno mrzlico. Vsi pripravljamo oblačila, tehtamo naše kovčke, iščemo skrite dokumente, menjamo valuto in podobno. Zvečer se dobimo v Begunjah, usedemo v kombi in za dobrih 14 dni odpotujemo k izseljencem v Kanado, da jim zaigramo najlepše in najbolj poznane Avsenikove melodije!

Spremljajte nas na spletni strani in našem facebook profilu, kjer se Vam bomo javljali in objavili slike ter novice s poti. Za začetek nekaj slik, kjer lahko vidite kako se pripravljamo za na pot! :)

Pa srečno!

Dejan je stara mama zapakirala za na pot pravo slovensko malico:)

Maja in njena oprava.

Sašo: "Draga, mi lahko pripraviš kovčke? Moram se naučiti še zadnje riffe za na pot".

Begunje, 10.2.2014

Odpotujte z nami po Kanadi

Potujte po Kanadi z nami tudi vi! Vas zanima kako? V času turneje, od 11. do 26. februarja, bomo vsak dan na FB profilu in spletni strani http://www.saso-avsenik.com/canada-tour-2014 objavili svežo novice, slike in filmčke iz turneje! Spremljajte nas, komentirajte in lajkajte!

Travel with us across the Canada! The only thing, which you have to do to got the latest news from our tour is, to follow us on a facebook profil and web page!

Begunje, 23.1.2014

Canada Tour 2014 - TRAILER

"The original Oberkrain" is coming to Canada in February 2014! Saso Avsenik, the grandson of the legendary Slavko Avsenik, will be touring in Canada with his band. They have been performing together for the last five years and this is the first time the band is visiting Northern America, to introduce their best known "polka's and waltzes".

Saso Avseniki's first performance will take place in Vancouver, on the Valentine's Day, 14th February 2014. Their journey will continue towards Western Canada, via Calgary, Winnipeg, Kitchener and Toronto, before stopping in Montreal on the 23rd February, for their final performance. During their travels to Montreal, they will also perform in Cleveland, USA on Wednesday, 19th February.

Throughout February Canada tour 2014, Saso Avseniki band will entertain the crowds with their greatest hits such as "Na Golici", "Na avtocesti", "Slovenija, odkod lepote tvoje" and "Večer na Robleku" in three different languages; German, Slovene and English.

Tickets are now on sale!!

Begunje, 11.1.2014

Canada Tour 2014 - PROMO FILM

Čistokrvna narodnozabavna glasba prihaja v Kanado! Sašo Avsenik, vnuk legendarnega Slavka Avsenika, prihaja s svojim ansamblom v februarju na turnejo po Kanadi. Po petih letih delovanja, bo skupina prvič obiskali Severno Ameriko in na prepoznevn način izvedla najbolj poznane Avsenikove polke in valčke!

Z namenom prepotovati Kanado od zahoda do vzhoda, bo ansambel nastopil prvič prav na Valentinovo, 14. februarja v Vancouvru in se preko Calgaryja, Winnipega, Kitcehnerja in Toronta ustavil 23. februarja v Montrealu. Vmes bo ansambel nastopil tudi v USA - Clevelandu in sicer v sredo, 19. Februarja.

Na Canada Tour 2014 bo Ansambel Saša Avsenika izvedel največje hite Avsenikov, kot so "Na Golici", "Na avtocesti", "Slovenija, odkod lepote tvoje", "Večer na Robleku" v nemščini, slovenščini in tudi angleščini. Predstavljene bodo tudi nove skladbe zasedbe, ki bodo izšle spomladi. Karte so že v prodaji, več informacij najdete na: www.saso-avsenik.com

Begunje, 6.1.2014

Tudi v ZDA

Pa je uradno. Na naši februarski turneji po Kanadi se ustavimo tudi v ZDA. Tam bomo koncertirali 19. februarja in sicer v Clevelandu. Veselimo se srečanja z ogromnim številom Slovencev, ki živijo tam. Ob tej priliki bi se radi zahvalili Tonyju Ovseniku za trmasto vztrajanje pri dogovarjanju koncerta.

Veselimo se izkušnje preko oceana!

Begunje, 4.11.2013

Canada Tour 2014

Ansambel Saša Avsenika, tretja generacija Avsenikove glasbe, prihaja februarja na turnejo v Kanado. Vodja ansambla je Sašo Avsenik, ki je vnuk legendarnega Slavka Avsenika. Zelo se veselimo prihoda na drugo stran oceana, vi pa se pozanimajte, kje najbližje vas nastopamo. Potujemo vse od Vancouvra na zahodu do Montreala na vzhodu. Več o turneji lahko izveste pod rubriko Termini - Februar. Spremljajte našo spletno stran!

-----------------------

Ansemble Saša Avsenik, who represents third generation Avsenik family traditional music, is coming to Canada next February. Melody and song compositions which all originate here in the Alpine Slovenia will be for the first time heard live across the Atlantic in Canada that is from the Pacific Ocean on the West to St. Lawrence River on the East. First we will visit the city of Vancouver, tour will continue to Calgary, Winnipeg, Cleveland, Kitchener, Toronto and conclude in Montreal.

Under Saša Avsenik direction, who is the grandson of legendary Slavko Avsenik, ensemble is very pleased and excited about this across Canada and Cleveland tour, and is looking forward with great enthusiasm to this cultural exchange. In addition to our web site each city where we perform will advertise locally, where and at what location our shows will be performed and also how to obtain the admission.

More about our tour you can learn under the section CANADA TOUR 2014.

Main representative in Canada is Vseslovenski kulturni odbor - All Slovenian Cultural Commetee in Toronto.